כנסים ושיתוף ידע

מקום מרוכז אחד שמפרסם מידע על כנסים בכל העולם

כאן יש מידע על כל הכנסים של פורום itSMF שמתקיימים בעולם

זהו האתר העולמי של פורום itSMF, והמידע שנמצא כאן על כנסים מתעדכן כל הזמן.  בעיקרון - כל מדינה מריצה כנס פעם בשנה, ושם ניתן לשמוע על החידושים בכי חשובים בכלי תוכנה למימוש ITSM, על פתרונות מעניינים של לקוחות שהפיקו תועלת מיישום ITIL, ומדרכי עבודה של יועצים וספקים שמנצלים את מתודת ITIL כדי לעשות סדר ב-IT. 

המומלצים ביותר הם האתר האנגלי והאתר האמריקאי. כן, האמריקנים לקחו להולנדים את הבכורה. לתשומת הלב: לרוב יום לפני שהכנס מתחיל ניתן להשתתף בהדרכות ובסימולציות במחיר נמוך ממחירי השוק. מומלץ.

כאן הכל התחיל. אצל הבריטים. והם עדיין מובילים את השוק.

פורום itSMF האנגלי מריץ את הכנסים מהם תוכלו ללמוד המון על תהליכי עבודה. 

 

הבריטים הם העם שהביא לעולם את מתודת ITIL, והם גם מבינים הכי טוב איך צריך ליישם את המתודה. באתר הזה תמצאו מידע על הכנסים שנערכים באנגליה, כנסים בהם הדגש העיקרי הוא על סיפורי לקוח, כך שניתן ללמוד מהם המון.    בנוסף לכנס השנתי ניתן למצוא כאן חדשות מעולם ה-ITSM, וכן ניתן למצוא כאן מידע על מפגשי פורום (מפגש חברים) שמתקיימים על ארבעת הנושאים החמים שמעניינים את הבריטים ("The big4 Agenda"): איך מנהלים שינוי בתרבות הארגונית, Cloud, הכשרות של אנשים, ותרבות השירות. 

אצל האמריקאים הכל גדול. כאן תמצאו את הכנס השנתי הגדול בעולם

פורום itSMF האמריקני יציג לכם בעיקר את החידושים בכלי עזר ליישום ITSM. 

לפורום itSMF האמריקאי יש אתר מיוחד לכנס "FUSION" שבו הם נותנים במה לחברות התוכנה שמפתחות את כלי הניהול התומכים ב-ITSM. מדובר בכנס גדול ובומבסטי עם אלפי משתתפים.

שאר המידע של פורום itSMF האמריקאי תמצאו באתר של itSMF-USA.  ספויילר: המידע למי שאינו חבר נמסר בקמצנות רבה.

הכנס הראשון של הפורום הישראלי ב-2006: 380 משתתפים תחת אש

פורום itSMF הישראלי יוצא לדרך. 

לפורום itSMF הישראלי הייתה התחלה קשה: כנס ההכרזה על הקמת הפורום נפל על היום השלישי של מלחמת הלבנון השנייה. ולמרות זאת באו מאות משתתפים לכנס, ומאותו הרגע מתודת ITIL נהפכה לנושא שכל מנמ"ר עוסק בו בשלב כלשהו של הקריירה. את כל המצגות של כנס 2006 ניתן למצוא כאן.

על תוותרו על המצגת של בני קמין: "How to ITIL" שמסבירה במילים פשוטות מה זה ITIL, וגם אל תוותרו על סיפור הלקוח של DHL, וכיצד חברת HP יישמה שם את ההמלצות של מתודת ITIL.

הכנס השני של הפורום הישראלי ב-2007: יש סיפורי הצלחה

פורום itSMF הישראלי מציג סיפורי הצלחה של לקוחות מרוצים. 

שנה לאחר השקת פורום itSMF הישראלי הפורום מציג לראשונה בכנס של שנת 2007 כמה סיפורי הצלחה של לקוחות שיישמו תהליכי ITIL והפיקו תועלת ממשית. כל המצגות של כנס 2007 נמצאות כאן.

המצגת החשובה ביותר של כנס זה היא המצגת של ששון מרדכי - סמנכ"ל התפעול והייצור של בנק לאומי, שמספר כיצד יושם תהליך של ניהול תצורה בבנק, סביב CMDB חי ובועט. להזכירכם - מדובר ב-CMDB הראשון שהוקם בארץ. במקביל מומלץ להציץ במצגת של בני קמין שהיה הארכיטקט להקמת ה-CMDB בבנק לאומי, והוא נתן מצגת מפורטת על "ה-CMDB - הלב הפועם של ה-IT". עוד מצגת טובה היא המצגת של זיו כספי על "5 הצעדים להקמת CMDB"

 

הכנס השלישי של הפורום הישראלי ב-2008: יש לקוחות מרוצים

פורום itSMF הישראלי מציג סיפורי הצלחה של לקוחות מרוצים. 

פורום itSMF הישראלי מריץ בכנס של שנת 2008 סיפורי הצלחה של לקוחות מרוצים. הפעם הוצגו סיפורי לקוח שיישמו תהליכי ITIL, כגון: חברת "צים" שהציגה את פרויקט ההיערכות לרציפות ה-IT שלהם, בנק הפועלים שסיפרו על פרויקט שיפור תהליכי התמיכה בלקוחות בעזרת מוקד השירות, ולצידן הציגו ספקי פתרונות את החזון שלהם ליישום אסטרטגיית השירות כמנוע להאצת הרווחיות בארגון.

 

הכנס הרביעי של הפורום הישראלי ב-2007: שגרה

הכנס הרביעי פורום itSMF מציג שגרה של הצלחות. 

שנת 2009 מוצאת את פורום itSMF הישראלי כגוף שהתניע מתודה חדשה לשימושם של המנמ"רים. בכנס של שנת 2009 מתקיימת תחרות של "פרוייקט השנה", וחברת פלאפון זוכה בו.

 

מבין המצגות של כנס 2009 כדאי לתת תשומת לב למצגת של חברת פלאפון שהקימו CMDB כמנוע לשיפור יכולות השו"ב של הארגון. הפעם נהנו משתתפי הכנס גם מהרצאות העשרה כגון הרצאתו של גיורא שלגי על עקרונות הנהגת חדשנות נועזת ברפאל. וכמו כן פיני נשר סיפר לנו את סיפורו של הרצל, חוזה המדינה: כיצד אדם מן השורה הופך בתוך זמן קצר למנהיג ומוביל.

הכנס החמישי והאחרון של הפורום הישראלי ב-2010

הכנס החמישי והאחרון של פורום itSMF: המתודה תפסה, הפורום עשה את שלו. 

בשנת 2010 החשיבות של פורום itSMF הישראלי כבר בירידה: אין עוד שום מנמ"ר שלא יודע מה זה ITIL, וחלק ניכר מיחידות ה-IT הגדולות במשק כבר מאמצות את התובנות של תהליכי ITIL. הכנס של שנת 2010 מציג פרוייקטים נרחבים של אימוץ ITIL.

 

מבין המצגות המעטות של כנס 2010 כדאי לתת תשומת לב לפעילות של חברת אמדוקס, והדרך בה הם הקימו Global Service Desk מבוסס על עקרונות ITIL, ולהרצאה של בני קמין כיצד הכל ב-IT מתחבר בעזרת ITIL.

 

Space_3_lines
רגע. לפני שאתם בורחים. מעניין אותנו לדעת מה אתם חושבים על דף המידע הזה. נשמח אם תכתבו משהו. תזרקו איזו מילה, תגידו לנו מה דעתכם. הנה, כאן:

 

Space_3_lines

ו... בקשה אחרונה.

תגובות

Loading Facebook Comments ...