הדרכות והסמכות

להלן רשימת חלקית של הקורסים שאנו מספקים ללקוחותינו.
לתשומת הלב: מחיר כל הדרכה קטן בהתאם למספר המשתתפים, ולמספר ההרצאות המוזמנות. ברוב המקרים המחיר נמוך מהמחיר הרשום להלן.
למחיר סופי אנא צרו קשר: 052-5278966.

 

1. מבוא לניהול השירות ב-IT ע"פ עקרונות ITIL:

זוהי הדרכה שמיועדת לכל בעלי התפקידים ב-IT. הרצאת מבוא שמספקת תמונה כללית על הטרנד העולמי של ITSM - "ניהול השירות ב-IT". בהרצאה זו המשתתפים מקבלים את מושגים העיקריים, הסבר על הדרך בה צמחו העקרונות של המתודה, והסבר קליל על תהליכי ITIL השונים. בהמשך מוצגים מספר סיפורי הצלחה והדרך בה כל אחד מהמאזינים יכול להפיק תועלת מהמתודה.

משך ההרצאה:          ½2-2 שעות.
מחיר ההרצאה:         1,460 .

2. תהליכי ITIL - צעד אחר צעד:

הדרכה מתקדמת למנהלים שכוללת אופציה של הכנה למבחן ITIL Foundation. ההדרכה סוקרת אל כל 27 התהליכים של ITIL, מציגה את תרשים הזרימה העיקרי בכל תהליך, ומציגה את התועלות שמביא כל תהליך לארגון. המצגת נמשכת כ-4 שעות (6 שעות עם ההכנה למבחן). במהלך הרצאה זו יינתנו גם טיפים להצלחה במבחן ITIL Foundation, ויינתן הסבר כיצד ניגשים למבחן.

משך ההרצאה:          4 או 6 שעות.  
מחיר ההרצאה:         3,920 או 5,400 ₪.

3. ניהול השירות - הדרך להשיג לקוחות מרוצים:

בהרצאה זו מקבלים המשתתפים הסבר איך צוות אנשי ה-IT אמור לשתף פעולה על מנת לטפל בתקלה או בפנייה של לקוח לקבלת שירות, מרגע שהלקוח יוצר קשר עם ה-IT, דרך מנגנוני העברת הטיפול לגורם המטפל, ועד לשחזור השירות והשגת שביעות רצון הלקוח. מוקד השירות צריך לרכז את כל הפניות של הלקוחות, ולשמש כ'קמב"ץ' לאספקת שירותי מערכות מידע למשתמשים.

משך ההרצאה:          2 שעות.  
מחיר ההרצאה:         1,960 ₪.

4. מערכות שו"ב - הסטטוסקופ של מערכות המידע:

הרצאה זו נועדה להציג את החשיבות הגדול של "העיניים של ה-IT" – מערכות השו"ב, ואת תהליך העבודה הנכון לשימוש במערכות שו"ב, נדבר על סיכויי ההצלחה הנמוכים ביישום מערכות שו"ב (כשלא עושים את זה נכון), על השלבים להטמעה נכונה, ונסיים בהצגת השחקנים העיקריים בשוק.
ההרצאה נועדה לחדד את חובת ה-IT להשתמש במערכות שו"ב ככלי לאיתור מוקדם של תקלות, וכמנגנון לשיפור טיב השירות.

משך ההרצאה:          2 שעות.  
מחיר ההרצאה:         1,960 ₪.

5. ניהול תצורה ב-3 צעדים. הצד המעשי לניהול תצורה:

הרצאה זו נועדה לספק את ההבנה על הצורך בניהול תצורה, את התועלות הרבות מניהול תצורה, את המורכבות של הקמת "עצי שירות", ואת שלשת השלבים להקמת מערך ניהול תצורה: הקמת קטלוג השירותים, ניהול הנכסים (Assets) וניהול תצורה. במהלך הרצאה זו יינתן דגש על הצדדים המעשיים של הקמת מערך ניהול תצורה, והעברת המסר שזהו פרוייקט של הטמעת תהליכי עבודה, לא יישום טכנולוגיה.

משך ההרצאה:          2 שעות.  
מחיר ההרצאה:         2,940 ₪.

6. ניהול שינויים... לשם שינוי:

הדרכה שמסבירה את עקרונות ניהול השינויים ע"פ מתודת ITIL, וכיצד ניתן ליישם את השיטה בקלות. יחסית. על דרישות הרגולציה בנושא ניהול שינויים, ועל החיסכון שניהול שינויים נכון מביא לארגון כולו. נדבר על האבולוציה של ניהול שינויים ועל הצעדים הנדרשים ליישום תהליכי ניהול שינויים בארגון, כשהקשה מכולם - ניהול השינוי בתרבות הארגונית.

משך ההרצאה:          2 שעות.  
מחיר ההרצאה:         1,960 ₪.

7. ניהול הזמינות:

הרצאה זו מסבירה מהו ניהול של זמינות שירותי IT ע"פ תהליך ITIL Availability Management. מהו המצב הרצוי? כיצד מחשבים זמינות?, איך להיערך לניהול זמינות (ניטור, דוחות זמינות, ניתוחי היסטוריה, תכניות בדיקה, קריטריוני זמינות, תכנית שיפור וכד'),  ואיך לשכנע את אנשי ה-IT להיות רגישים לנושא ניהול הזמינות.

משך ההרצאה:          2 שעות.  
מחיר ההרצאה:         1,960 ₪.

8. איך לשרוד אסון IT?   (תהליך Continuity):

כיצד מטפלים במשברים סטייל הוליווד מול ניהול משברים סטייל ITIL. איך משתמשים בניסיון המצטבר בעולם לשיפור העמידות באסונות כאן, אצלנו. איך נערכים לחירום, ואיך מצליחים. ההדרכה תלווה בסיפור הצלחה, דוגמה מהחיים.

משך ההרצאה:          2 שעות.  
מחיר ההרצאה:         1,960 ₪.

9. סקר אירוע והפקת לקחים:

ההדרכה תתמקד בהבדלים שבין ניתוח אירוע לועדת חקירה, ותספק קריטריונים לביצוע סקר אירוע. המשתתפים ילמדו על תהליך ניתוח אירוע, מהם כללי התנהגות בעת ביצוע סקר, מהם השלבים לניתוח אירוע (ייזום, שחזור, ניתוח, הגדרת לקחים, המלצות), כיצד מפיקים ומיישמים את ההמלצות, וכיצד מנהלים מעקב ובקרה אחר ההמלצות. בסוף ההדרכה נקיים מפגש סקר לדוגמה.

משך ההרצאה:          2 שעות.  
מחיר ההרצאה:         1,960 ₪.

10. כתיבת נהלים - בהתאמה לעקרונות ITIL:

ההרצאה מבהירה מה זה נוהל, ולשם מה בכלל צריך נהלים? בהמשך יקבלו המשתתפים את הכללים לכתיבת נוהל נכון, ילמדו על מחזור חיי נוהל, על מבנה הנוהל ותיעוד נהלים בהתאם לגלופה מותאמת להמלצות ITIL. לסיום יתבצע תרגול בכתיבת נוהל בהתאם לגלופה. 

משך ההרצאה:          2 שעות.  
מחיר ההרצאה:         1,960 ₪.

11. כל המודלים של IT Governance:

בהרצאה זו נדון בשאלה: למה בכלל צריך IT Governance? ומהו ההבדל בין ג'יימס בונד וצוות ימ"מ בהשגת מטרות. נלמד על השיטות השונות למינהל IT: ניהול האיכות (ISO 9000, ISO 27001, TQM, TickIT), ניהול ובקרת מערכות מידע (CobIT, M_o_R, SOX, Agile), שיפור האיכות (CMMi, Six Sigma), ניהול פרוייקטים (PMBoK, PRINCE2), וניהול השירות (ITIL, ISO20000).

משך ההרצאה:          שעה אחת.  
מחיר ההרצאה:         980 ₪.

12. מבוא להסמכה לתקן ISO 20000:

הדרכה ללימוד רזי ההיערכות וקבלת הסמכה לתקן ISO 20000:2011. בהדרכה נלמד מהו ניהול, מהו ניהול השירות ב-IT, מהו תקן ISO 20000, נדבר על החידושים בתקן שחלו בגרסה 2011. נלמד כיצד נערכים למבדק, ונצטייד בטיפים שימושיים.

משך ההרצאה:          2 שעות.  
מחיר ההרצאה:         2,940 ₪.

13. סדנת ITIL Workshop:

סדנה בה אנו מבצעים חזרה על כל תהליכי ITIL, כל תהליך עם התועלות שהוא מביא, ביחד עם המשמעויות ליישום תהליכי עבודה ממוקדי שירות. בסיום הסדנה מביע כל משתתף את דעתו: מיהם התהליכים שמימושם יביא את מקסימום התועלת במינימום השקעה. התשובות יוכנסו בזמן אמת לכלי שיתאר מיהם התהליכים איתם נתחיל. מיהם ה-Quick-Wins.

משך ההרצאה:          שעה אחת.  
מחיר ההרצאה:         980 ₪.

14. איך מקבלים הסמכה רשמית של ITIL Foundation?

כל אחד יכול לגשת למבחן הסמכה ל-ITIL Foundation. וזה אפילו פשוט: קודם כל צריך ללמוד. בנוסף לקורסים הרשומים להלן חברת I-til Consulting מספקת קורס ייעודי להכנה למבחן, קורס בן יומיים. לפרטים פנה אלינו: benny@ITIL.co.il. זה משתלם במיוחד כאשר ישנם 3 אנשים או יותר מאותו הארגון.  לאחר ההשתתפות בהדרכה - כל אחד ניגש בזמנו הפנוי לעשות את המבחן עצמו לאחר הרשמה באתר של חברת Pearson-Vue. מעל 90% מהמשתתפים בקורס שלנו מקבלים הסמכה!! הנה, כל ההסברים במצגת המצורפת כאן:

How to take ITIL Foundation exam.ppsx

משך המבחן:          שעה אחת לדוברי אנגלית, תוספת 15 דק' לדוברי עברית.  
מחיר המבחן:         920 ₪ למשתתף.

Space_3_lines
רגע. לפני שאתם בורחים. מעניין אותנו לדעת מה אתם חושבים על דף המידע הזה. נשמח אם תכתבו משהו. תזרקו איזו מילה, תגידו לנו מה דעתכם. הנה, כאן:

Space_3_lines

ו... בקשה אחרונה.

 

תגובות

Loading Facebook Comments ...