הכנת תהליכי יישום והדרכות
חברת HPE העולמית (Hewlett Packard Enterprise) מפעילה ב-Outsourcing למעלה מ-2,000 אתרים בעולם. היתרון לגודל עובד טוב יותר כאשר בכל האתרים עובדים בשיטה אחידה, ו-HPE בחרו ב-ITIL כשיטת הניהול המועדפת באתריה. כדי לתמוך בתהליך הותנע פרוייקט עולמי שבמהלכו מיישמים את סוויטת הכלים HP Service Manager בכל האתרים של HPE בעולם. אחד השלבים החשובים בפרויקט שכזה הוא ביצוע הדרכות להכרת הכלי (ה-Service Manager) והמתודה שמאחוריו (ITIL), ומנהלי הפרוייקט נתנו את מלוא תשומת הלב לביצוע הדרכות מתאימות למשתמשים.
כדי לפתח הדרכה מעולה ובפרק זמן קצר פנתה HPE לחברת I-til Consulting (דרך Univiews שהיא שותפה עסקית שלנו), כדי לפתח 12 הדרכות בפרק זמן קצר עד בלתי אפשרי, מבלי להתפשר על איכות מעולה. חלקה של חברת I-til Consulting בפרויקט הגדול הזה היה להכין בכל הדרכה את החלק הראשון – ההדרכה על התהליכים של ITIL.
הדרכות אלה הועברו ועדיין מועברות בכל העולם, הן כהדרכות פרונטליות, והן כהדרכות ממוחשבות (CBT), ומאות אלפי עובדי HPE בעולם למדו ולומדים בשיטה זו על הקשר בין מתודת ITIL לחיי היום-יום שלהם.
—–> זהו דף מצגת לדוגמה —–>
תגובות