שירותי בריאות כללית

הגדרת תהליכי ניהול שינויים (Change Management) בש.ב. כללית

Change @Clalitניהול שינויים הוא המקור לחלק נכבד מהתקלות שקורות ביום-יום. בשירותי בריאות כללית החליטו למגר את התופעה בעזרת יישום של תהליך מסודר לניהול שינויים, תהליך שיבטיח “קודם לחשוב ואחר-כך לעשות”. יישום תהליך Change Management בשירותי בריאות כללית התחיל בסקר קצר (ITIL Assessment), ולאחריו ביצוע סדרה של ראיונות עם כל בעלי העניין שקשורים לתהליך ניהול שינויים, בעזרתם גובש תהליך מוסכם לניהול שינויים. תהליך זה תועד בנוהל מסודר, בוצעו הדרכות למימוש הנוהל, ובוצעו שני “פיילוטים” לבחון האם התהליך מתאים לצרכי ה-IT.

Space_3_lines

כבר במהלך הפיילוט ניתן היה לראות את התועלת העצומה של תהליך ניהול שינויים: שיתוף המידע שזרם בין התחומים הטכנולוגיים השונים, היכול של כל אנשי ה-IT להאזין לדרישות של נציגי הלקוח, מציאת הזדמנויות לחיסכון תוך שימוש במשאבים קיימים, ובעיקר: תיאום. ישיבות ה-CAB (ועדת השינויים) מאפשרת לכל בעלי העניין לתאם ביניהם את העבודה המשותפת.

Space_3_lines

Clalit_Procedure

דף מתוך נוהל ניהול שינויים

Space_3_lines

Space_3_lines
רגע. לפני שאתם בורחים. מעניין אותנו לדעת מה אתם חושבים על דף המידע הזה. נשמח אם תכתבו משהו. תזרקו איזו מילה, תגידו לנו מה דעתכם. הנה, כאן:

תגובות

Loading Facebook Comments ...