HP – היולט-פקרד

הכנת תהליכי יישום והדרכות

חברת HP העולמית מפעילה ב-Outsourcing למעלה מ-2,000 אתרים בעולם בעזרתה של חטיבת HP-ES (חברת EDS לשעבר). היתרון לגודל עובד טוב יותר כאשר בכל האתרים עובדים בשיטה אחידה, ו-HP בחרה ב-ITIL כשיטת הניהול המועדפת באתריה. כדי לתמוך בתהליך הותנע פרוייקט עולמי שבמהלכו מיישמים את סוויטת הכלים HP Service Manager בכל האתרים של HP-ES בעולם. אחד השלבים החשובים בפרויקט שכזה הוא ביצוע הדרכות להכרת הכלי (ה-Service Manager) והמתודה שמאחוריו (ITIL), ומנהלי הפרוייקט נתנו את מלוא תשומת הלב לביצוע הדרכות מתאימות למשתמשים.

HP-ES Training Change Management

Space_3_lines

כדי לפתח הדרכה מעולה ובפרק זמן קצר פנתה HP-ES לחברת Univiews (חברה בניהול ישראלי, שהיא שותפה עסקית של I-til Consulting), וזו קיבלה על עצמה לממש את הכנת 12 הדרכות בפרק זמן קצר עד בלתי אפשרי, מבלי להתפשר על איכות מעולה. חלקה של חברת I-til Consulting בפרויקט הגדול הזה היה להכין בכל הדרכה את החלק הראשון – ההדרכה על התהליכים של ITIL. 

הדרכות אלה הועברו בכל העולם, תחילה כהדרכות פרונטליות, ובהמשך הוסבו חומרי ההדרכה להיות הדרכות ממוחשבות (CBT), ועשרות אלפי עובדי HP-ES בעולם למדו בשיטה זו על הקשר בין מתודת ITIL לחיי היום-יום שלהם.

Space_3_lines

—–> זהו דף מצגת לדוגמה —–>

Space_3_lines

Space_3_lines
רגע. לפני שאתם בורחים. מעניין אותנו לדעת מה אתם חושבים על דף המידע הזה. נשמח אם תכתבו משהו. תזרקו איזו מילה, תגידו לנו מה דעתכם. הנה, כאן:

תגובות

Loading Facebook Comments ...